پلی استایرن
نوشته شده توسط : علی پور

بیانیه رسانه - برج گرانفول

EPSA پیک برای سازندگان پلی استایرن (EPS) در استرالیا است.

همدردی ما با افرادی که تحت تاثیر آتش سوزی ویران کننده در انگلیس قرار گرفته اند، بیرون می آیند.

گروه تولیدی ایران ورق

چندین گزارش رسانه ای وجود دارد که نشان می دهد پلی اورتان، پلی استایرن و حتی پلی استر در ارتباط با این رویداد غم انگیز استفاده شده است. این مورد نیست.

تولید کننده روکش فلزی مورد استفاده در برج گرانول، Arconic تأیید کرد که محصول مورد استفاده Reynobond PE بوده و این محصول را از فروش خارج کرده است.

بیانیه شرکت ها در مورد خروج از فروش Reynobond PE را می توان در اینجا یافت: https://www.arconic.com/global/en/news/news_detail.asp؟pageID=20170626000415en&newsYear=2017

اطلاعات در مورد Reynobond PE را می توان در اینجا پیدا کرد: https://www.arconic.com/aap/north_america/en/product.asp؟cat_id=915&prod_id=1534

به عبارت ساده، Reynobond PE حاوی یک هسته پلی اتیلن بین دو ورق آلومینیومی است که ویژگی های بازدارنده آتش را محدود می کند.

پلی اتیلن که در این گزارش اشاره شده، هیچ ارتباطی با محصول EPS تولید شده توسط اعضای EPSA ندارد.

علاوه بر این، EPSA از اعضای خود برای استفاده از مواد مقاوم در برابر شعله در تمام محصولات EPS گسترش یافته برای صنعت ساخت و ساز استفاده می کند.

ENDS

برای کسب اطلاعات بیشتر EPSA 03 6281 2320

 

Expanded Polystyrene (EPS) در بسته بندی، عایق ساختمان و تجهیزات ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل دوام، قابلیت پذیری، بی نظمی، عایق حرارتی، جذب شوک و قابلیت بازیافت، این محصول بسیار ارزشمند است.

EPS در طیف گسترده ای از تراکم تولید می شود که طیف وسیعی از خواص فیزیکی را ارائه می دهد. اینها به برنامه های کاربردی مختلف که در آن مواد برای بهینه سازی عملکرد و قدرت خود استفاده می شود، هماهنگ شده است.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: